نیاز باکس

وبلاگ

نیاز باکس

وبلاگ

دانلود آهنگ واسه قلبم نگات همیشه آنتیکه

دانلود آهنگ واسه قلبم نگات همیشه آنتیکه

دانلود اهنگ واسه قلبم نگات همیشه آنتیکه یه رمان رمانتیکه

Danlod Ahang Jadid : Vase Ghalbam Negat Hamishe Antike

 

متن آهنگ واسه قلبم نگات همیشه آنتیکه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

واسه قلبم؛ نگات همیشه آنتیکه… یه رمانِ رمانتیکه!●♪♫
خیلی شیک و پیکه! دوسش دارم…●♪♫
واسه قلبم؛ ثانیه ها کنارت خاصه●♪♫
همه چی؛ پره احساسه●♪♫
دلِ تو؛ مثِ الماسه…●♪♫
دوسش دارم…●♪♫

دانلود آهنگ واسه قلبم نگات همیشه آنتیکه


دانلود آهنگ به سوی تو به شوق روی تو

دانلود آهنگ به سوی تو به شوق روی تو

دانلود اهنگ به سوی تو به شوق روی تو به طرف کوی تو با صدای علی زند وکیلی به همراه متن آهنگ

Danload Ahang Ghadimi  Ali Zand Vakili | Be Sooye To

دانلود آهنگ به سوی تو به شوق روی تو

متن آهنگ به سوی تو علی زند وکیلی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

به سوی تو؛ به شوق روی تو… ●♪♫
به طرف کوی تو؛ سپیده دم آیم… ●♪♫
مگر تو را جویم… بگو؛ کجایی؟ ●♪♫
نشانِ تو گه از زمین؛ گاهی ز آسمان جویم! ●♪♫
ببین چه بی پروا؛ رهِ تو می پویم… ●♪♫
بگو کجایی؟ ●♪♫
کی رود رخِ ماهت؛ از نظرم… نظرم… ●♪♫
به غیرِ نامت؛ کِی نامِ دگر ببرم؟ ●♪♫
اگر تو را جویم؛ حدیثِ دل گویم… ●♪♫
بگو کجایی؟ ●♪♫
به دستِ تو دادم دلِ پریشانم؛ دگر چه خواهی؟! ●♪♫

*************

دانلود فول آلبوم علی زند وکیلی

دانلود آهنگ به سوی تو به شوق روی تو


دانلود آهنگ عشق من ناز نکن عمر ما پایون میگیره

دانلود آهنگ عشق من ناز نکن عمر ما پایون میگیره

دانلود آهنگ عشق من ناز نکن عمرا ما پایون میگیره از سروش ملک پور با لینک مستقیم

Danlod AHang Soroush Malekpour – Eshghe Man Naz Nakon + Text Music

دانلود آهنگ عشق من ناز نکن عمر ما پایون میگیره

متن آهنگ عشق من ناز نکن سروش ملک پور

عشق من ناز نکن عمرما پایون میگیره..

یه روزی دست زمونه تورو از من میگیره..

وقتی تنها باتو بودن واسه من زندگیه..

تورو دیدن تورو خواستن رو کی ازمن میگیره..

عشق من قلب این عاشق با تو اروم میگیره..

همه ناله های من از اون نگاهت دوریه..

تورو دیدن تورو خواستن تورو هرجا میبینم..

بی تو و عشق تو من همیشه تنها میمونم..

من همون عاشقتم تکرارت هر شب عادته..

همه حرفام بخدا از عشق و از سخاوته..

عشق من بی کسی و شب باتو پایون میگیره..

همه رگهام از حرارته نگات خون میگیره..

♥♥♥

تو گمون کردی بری خاطره هاتم میمیره..

روزای رفته برام رنگه سیاهی میگیره..

اگه صد بهار وپاییز واسه تو گریه کنم..

نمیتونم که تورو همیشه از یاد ببرم..

من همون عاشقتم تکرارت هر شب عادته..

همه حرفام بخدا از عشق و از سخاوته..

من همون عاشقتم تاکه چشام بارونیه..

دل داغونه من هرشب تو نگات زندونیه..

عشق من بی کسی و شب باتو پایون میگیره..

همه رگهام از حرارت نگات جون میگیره..

توئیت مادر کریستیانو رونالدو

توئیت مادر کریستیانو رونالدو باعث سوژه شدن وی در فضای مجازی شده است

ماجرا سوتی مادر رونالدو

خانم دلورس آوئیرو، مادر کریستیانو رونالدو پیغامی را در صفحه رسمی اش در توئیتر منتشر کرد که طی آن یادآوری کرده که به داشتن چنین پسری افتخار می کند؛ در کنار این پست، او تصویری را منتشر کرده که در آن چند جمله به چشم می خورد؛ این جملات حکایت از آن دارد که یوونتوس ۲۰ سال است که قهرمان سری آ نشده بوده و حالا و به لطف داشتن کریس رونالدو موفق به کسب این افتخار شده است!

توئیت مادر کریستیانو رونالدو سریعا در شبکه های اجتماعی وایرال شد؛ در این توئیت، تصویری از کریس رونالدو درکنار یک متن دیده می شود که کاملا اشتباه است؛ و محتوای متن حکایت از آن دارد که یوونتوس قبل از به خدمت گرفتن کریس رونالدو کاملا غرق در بحران بوده.

همچنین بخوانید : مشکل اصلی رونالدو در یوونتوس؟

متن منتشر شده درکنار این عکس بدین ترتیب است:«کریستیانو، این بازیکنی است که یوونتوس را از سقوط نجات داد و کاری کرد که این تیم بعد از ۲۰ سال قحطی دوباره قهرمان سری آ شود؛ حیرت آور است.» و درکنارش تصویری از کریستیانو رونالدو را که مشغول شادی کردن با پیراهن یوونتوس است می بینیم؛ مادر کریس هم در زیر این عکس نوشته:« افتخار من، پسرم.»

این توئیت، سریعا بیش از ۲هزار بار ری توئیت شد و صدها کاربر در زیر آن نظراتشان را نوشتند و با اشتباه مادر رونالدو شوخی کردند؛ جالب اینجاست که حالا که بیش از دو ساعت ازپست این توئیت می گذرد، خانم دلورس هنوز آن را پاک نکرده است.