نیاز باکس

وبلاگ

نیاز باکس

وبلاگ

بیوگرافی حامد پهلان

حامد پهلان متولد هشتم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ و اهل تهران است. از خوانندگان پاپ کشورمان است.


از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در موسیقی آغاز کرده است ولی ۲-۳ سالی است که بصورت حرفه ای کار می کند.


عاشق کار خود است ، منبع درآمدش از ترانه سرایی و موزیک است.دوست دارد محبوب باشد تا معروف.


علی عبدالمالکی ، امید علومی و علیرضا روزگار از دوستان او هستند .

ترانه های حامد پهلان, عکس های جدید حامد پهلان


جدیدترین آهنگ با عنوان  دانلود آهنگ جدید حامد پهلان آرامش در تیر ماه 97 منتشر شد است


منبع : http://funtom.blog.ir/

بررسی فیلم به وقت خماری

به وقت خماری فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی با نویسندگی احمد رفیع‌زاده و تهیه‌کنندگی جمال گلی محصول سال ۱۳۹۶ است.

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام عوض کردی

دانلود آهنگ هوروش بند عوض کردی 

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام عوض کردی

Download New Song By Hoorosh Band Called Avaz Kardi

دانلود آهنگ هوروش بند عوض کردی , تک آهنگ

 

دانلود آهنگ هوروش بند عوض کردی طعم زندگیمو

متن آهنگ عوض کردی هوروش بند

کافیه اخم کنی تا جونم بره عمرمو بدجوری مدیونم بهت
تو بخند جای تو گریه میکنم تا نخندی مگه من ول میکنم
تو بگی به من برات جون میدمو تا دنیا دنیاست من برات میمیرمو
کافیه لب تر کنی پشتت درام دنیا با تو توی این مشته برام
عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود
دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر
عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود
دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر

متن آهنگ هوروش بند عوض کردی طعم زندگیمو

من کنارت تا ابد میمونمو تو بری بدجوری من داغونمو
تو بمون طاقت ندارم بعد تو نمیشه باور کنم نبودتو
تو بگی به من برات جون میدمو تا دنیا دنیاست من برات میمیرمو
کافیه لب تر کنی پشتت درام دنیا با تو توی این مشته برام
عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود
دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر
عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود
دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر

دانلود آهنگ امید روشن بین

دانلود آهنگ بهانه از امید روشن بین

 Download New Music Omid Roshanbin -bahane

زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات
حالا فقط خیال من است و بهانه ات
با هر نفس تپید و گرفت از فراق تو

دانلود آهنگ بهانه از امید روشن بین , تک آهنگ

متن آهنگ مناجات امید روشن بین

زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات
حالا فقط خیال من است و بهانه ات
با هر نفس تپید و گرفت از فراق تو
قلب شکسته از دل خسته سراغ تو
تا می رسد صدای ملائک ز بام شهر
بغض اذان که می شکند در تمام شهر
اینک شهادت است تا انتهای شهر
می پیچید و ادامه آن گریه های شهر
اقرار میکنم که خدایم فقط تویی
هر آنچه مانده است برایم فقط تویی
شاهد ترین به خلوت شبهای تار من
سامع ترین به زمزمه های نزار من
افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم
این سان غمین مپسندم که بی کسم
طوفان غم ز گریه جدایم نمی کند
موج است موج غم که رهایم نمی کند
مولای من عزیزی و من عبد خوار تو
محتاج زره زره ای از بی شمار تو
تنها تو بوده ای که امان داده ای مرا
بهتر ز بهتر از همه آن داده ای مرا
آیا هنوز مانده دلم را صدا کنی ؟
نوبت نشد که داد دلم را دوا کنی؟
از شر نفس خسته پناهم نمی دهی ؟
پاسخ به التماس نگاهم نمی دهی؟
رویم اگر چه غرق خجالت ز روی توست
ارباب من ولی ز عزیزان کوی توست
من هم محب روی ولی ام رهم بده
از شیعیان راه علی ام رهم بده

یک برگ یاس بند دلم پاره میکند

چون پرشکسته ای طلب چاره میکند