نیاز باکس

وبلاگ

نیاز باکس

وبلاگ

دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام دیدم که میگم

دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام دیدم که میگم

Download New Music Milad Baran – Didam Ke Migam

دانلود آهنگ میلاد باران به نام دیدم که میگم , تک آهنگ

 آهنگ دیدم که میگم میلاد باران

دیدم که میگم میریزه دورت یه مشت بی درد بی غم
کاری میکنن که نباشی پیشم که از یاد ببری منی که تو زندگیتم
دیدم که میگم یه مشت حرف تازه دارم برا تو تو فکر میکنی دیگه دارم هواتو
اما آخر میبینی یکی میگیره جاتو …
خوبیاتو اسم ببر برام تو نصف من الان عاشقم نیستی حتی مثل قبلنا
یه روز میاد غریبه میشه اسم من برات …
دست کم نگیر این عشقو نه نگو ولش کنم میخوای تموم خاطرات خوبو بشمرم
نذار دلت بره ببره با خودش تورو هم …
از سرم نمیره دیگه بوت بعد اولین بگو مگوت باز به سمت من روونه شو
راه بیا بازم به حرف من دست بذار رو نقطه ضعف من باز برو بازم دیوونه شو
از سرم نمیره دیگه بوت بعد اولین بگو مگوت باز به سمت من روونه شو
راه بیا بازم به حرف من دست بذار رو نقطه ضعف من باز برو بازم دیوونه شو
باز برو بازم دیوونه شو …

دانلود آهنگ جدید میلاد باران دیدم که میگم با لینک مستقیم

دو روز نگذشته پاتو پس میکشی بعد میگی چرا داری دورم قفس میکشی
خب نکشم دیوونه میشم …
میری میشه آرزوم یه لحظه بو کردنت میری خسته میشم از آرزو کردنت
دیوونه شم خوب نمیشم …
از سرم نمیره دیگه بوت بعد اولین بگو مگوت باز به سمت من روونه شو
راه بیا بازم به حرف من دست بذار رو نقطه ضعف من باز برو بازم دیوونه شو
از سرم نمیره دیگه بوت بعد اولین بگو مگوت باز به سمت من روونه شو
راه بیا بازم به حرف من دست بذار رو نقطه ضعف من باز برو بازم دیوونه شو
باز برو بازم دیوونه شو …

دانلود ریمیکس جدید محمد علیزاده بنام تو بری بارون

ریمیکس تو بری بارون نمیاد دیگه کاش بشه با اون روزا بازم از علیزاده

دانلود ریمیکس جدید محمد علیزاده بنام تو بری بارون

(Download New Remix Mohammad Alizadeh – To Beri Baroon (Ashcome Remix

دانلود ریمیکس محمد علیزاده بنام تو بری بارون , آهنگ های محمد علیزاده

دانلود ریمیکس جدید محمد علیزاده بنام تو بری بارون

  ادامه مطلب ...

حسین شهاب‌ بازیگر فیلم قدیمی گوزن ها

حسین شهاب‌ بازیگر سینما و تلویزیون در سن ۷۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

حسین شهاب‌ بازیگر فیلم قدیمی گوزن ها

خبرگزاری فارس: حسین شهاب بازیگر سینما و تلویزیون که از فروردین گذشته در بیمارستان بستری بود، به علت مشکلات کلیوی و نارسایی کبدی درگذشت.

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام خودمونیم

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام خودمونیم


ترانه و موزیک: سینا پارسیان, تنظیم: پویا فرامرزی


Download New Music Morteza Ashrafi – Khodemoonim


دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام خودمونیم , آهنگ های مرتضی اشرفی

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری بنام زیبا نگارا

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری بنام زیبا نگارا + متن آهنگ


Download New Music AmirHosein Eftekhari – Ziba Negara


چشمت به من افتاد ای داد بیداد یکباره تاو هول شدی شال از سر افتاد

کردی مرتب گیسوی خود را کردی پریشان مرا زیبا نگارا

دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری به نام زیبا نگارا , تک آهنگ

 

ادامه مطلب ...