نیاز باکس

وبلاگ

نیاز باکس

وبلاگ

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام دریا

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام دریا

بغلم کن بغلم کن که شدم تنها

Download New Music Masih & Arash AP – Darya

دانلود آهنگ غمگین دریا بغلم کن مسیح و آرش AP

دانلود آهنگ غمگین دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها  از مسیح و آرش AP + متن آهنگ دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها آرش AP

تا گلالودم ماهیتو بگیر بیا این آلوده ماهی رو ببین که چجوری جا گذاشتیش رو زمین

من واسه تو قید دریارو زدم به درو دیوار تنگت میزدم تو بیابون دلت نفس زدم

دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها بغلم کن بغلم کن بین نامردا من تک ننداز

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام دریا

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خوشحالم

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خوشحالم

 Download Ahnag Jadid Amir Farjam – Khoshhalam

آهنگ دیگه بی تو دیوونه میشم بگو میمونی پیشم امیر فرجام

Amir Farjam - Khoshhalam

متن آهنگ امیر فرجام خوشحالم

واقعا خوشحالم تو رو پیشم دارم

سخته از احساسم به تو دست بردارم
واقعا خوشحالم که با من میمونی
تو همه دنیامی خودتم میدونی
من با تو خوشبختم هر جای این عالم چی بگم از این عشق واقعا خوشحالم

نوشته آهنگ امیر فرجام خوشحالم | دیگه بی تو دیوونه میشم اولین بار در  سایت دانلود آهنگ جدید مرسی موزیکپدیدار شد

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام بارون

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام بارون

آهنگ بسیار زیبا بارون ندیم با لینک مستقیم و پر سرعت به همراه متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت بهتا موزیک

Download Ahang Jadid  Nadim – Baroon

دانلود آهنگ ندیم بارون

متن آهنگ بارون ندیم

وقتی که بارون میخوره میخوره آروم میخوره رو تن خاکو خیس

خیابون میخوره وای میخوره وای میخوره وای

شونه به شونه عزیزم هستی کنارم عزیزم نگات تو چشمام

چه حالی دارم عزیزم وای عزیزم وای عزیزم وای

میشی همه زندگی دلی که تنگه میدونی

حالو هوای دلمون خیلی قشنگه میدونی

دیوونتم رد داده قلبم واسه چشمای سیات

مال منه مال منه اون دوتا دستات

میشی همه زندگی دلی که تنگه میدونی

حالو هوای دلمون خیلی قشنگه میدونی

دیوونتم رد داده قلبم واسه چشمای سیات

مال منه مال منه اون دوتا دستات

منبع : دانلود آهنگ  ندیم بارون از بهتا موزیک


دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی نه

دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی نه در فاز موزیک


انقدر سردى گفتم پس نیازى نیست دیگه به وجودم

تااون جایى که یادم هست همیشه درگیر تو بودم


تو این چند وقت که بودم بگو فکرمیکنى ازت چى دارم به جز


خاطرات روزاى بدم باتو که از همشون بیزارم

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی تویی انتخابم

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی تویی انتخابم 

آهنگ دوست دارم دوست دارم تموم دنیا هم بیان تویی انتخابم

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی تویی انتخابم 

 

ادامه مطلب ...