نیاز باکس

وبلاگ

نیاز باکس

وبلاگ

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام من هستم

رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه از بابک جهانبخش

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام من هستم

Download New Music Babak Jahanbakhsh – Man Hastam

دانلود آهنگ بابک جهانبخش من هستم , آهنگ های بابک جهانبخش

متن آهنگ من هستم بابک جهانبخش

اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم
پیدا نکردی کسی رو که با تو هم صدا شه من هستم
اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم
واسه عشق من کلی سال بعد دل تو لک زد من هستم
من هستم من هستم …
رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه
تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم
نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی یا که صداشی هرگز نمیگم به تو خدانگهدار
تا تو بخوای من هستم آی من هستم …

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش من هستم با لینک مستقیم

اگه عشق یعنی تو نباشی و فکر کنم هستی من هستم
نگرانت شم با اینکه عمری منو شکستی من هستم
اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم
واسه عشق من کلی سال بعد دل تو لک زد من هستم
من هستم من هستم …
رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه
تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم
نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی یا که صداشی هرگز نمیگم به تو خدانگهدار
تا تو بخوای من هستم آی من هستم …

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام صاف و ساده

دانلود آهنگ ما با تو صاف و ساده تو با ما این شکلی پازل بند

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام صاف و ساده

Download New Music Puzzle Band – Safo Sade

دانلود آهنگ پازل باند صاف و ساده , آهنگ های پازل باند

متن آهنگ صاف و ساده پازل باند

برو بگو همه ایرادا از من بود یادگاریاتو بوسیدم ریختم دور
باورت کردم من ساده چشمم کور …
نمیگیرم دیگه حسی ازت انتخاب منی اما غلط تو اومدی منو دیوونه کردی فقط
ما با تو صاف و ساده تو با ما این شکلی انقد عاشقت بودم فکر کردی بی عیبی
آروم و بی صدا داری میری کجا نداره زندگی بعد تو هیچ کیفی
پیش تو وقتی دلت تنگه دورم میپلکی آخر همه ی این حرفا میره یکی
خودمونیم بگو وقتی من نیستم میکنی خودتو با خنده تو دل کی

دانلود آهنگ جدید پازل بند صاف و ساده با لینک مستقیم

چه رویاهایی رو که با هم بافتیم اون همه خاطراتو با هم ساختیم
من و تو زندگیمونو به هم باختیم به هم باختیم
تو راجع به خودت چی فکر کردی فکر کردی میری و بر نمیگردی
دستای منو بد جایی ول کردی بد جایی ول کردی
ما با تو صاف و ساده تو با ما این شکلی انقد عاشقت بودم فکر کردی بی عیبی
آروم و بی صدا داری میری کجا نداره زندگی بعد تو هیچ کیفی
پیش تو وقتی دلت تنگه دورم میپلکی آخر همه ی این حرفا میره یکی
خودمونیم بگو وقتی من نیستم میکنی خودتو با خنده تو دل کی

آهنگ برو بگو همه ایرادا از من بود

آهنگ تو راجع به خودت چی فکر کردی

آهنگ چه رویاهایی رو که با هم بافتیم

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام عاشق شدن

عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام عاشق شدن

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Ashegh Shodan

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده عاشق شدن , آهنگ های محسن ابراهیم زاده

متن آهنگ عاشق شدن محسن ابراهیم زاده

دل من با دل تو خوشه بدجوری دوریت منو میکشه
تو باشی من رو هوام تو دوایی و دوام بی تو دنیارو نه نمیخوام
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدحجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدحجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده عاشق شدن با لینک مستقیم

کی میتونه مث تو پا به پای دلم باشه یه جوری دل میتونه با عشق تو بی پروا شه
که اگه هرچی فاصله اس به من و تو اصرار کنه نمیتونه ما دوتارو به دوری وادار کنه
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدحجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدحجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق

 آهنگ عاشق شدن محسن ابراهیم زاده-مرسی موزیک

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام حوصله کن

آهنگ جون دلم تویی جون دلم نرو که رفتنت غمو میذاره تو دلم

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام حوصله کن

Download New Music Hossein Tavakoli – Hosele Kon

دانلود آهنگ حسین توکلی حوصله کن , تک آهنگ

آهنگ جون دلم تویی جون دلم نرو

متن آهنگ حوصله کن حسین توکلی

بکش منو ولی نذار که من توی دلت بمیرم اگه دلت جهنمه بسوزم و بهشت نمیرم
این عاشقی شاید برات گرون تموم بشه میدونم من از خودم دارم این انتقام سختو هی میگیرم
جون دلم تویی جون دلم نرو که رفتنت غمو میذاره تو دلم
حوصله کن به پای این دل بی صبر و حوصلم
همه کسم همه دنیای من خلاصه میشه تو نگات از آخرش نگو
دق میکنم یه چشم بهم زدن بیشتر شه فاصلم

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی حوصله کن با لینک مستقیم

به همه خوبیات قسم بی تو من توی مخمصم هر چقدر با تو کاملم تو که نباشی ناقصم
جون دلم تویی جون دلم نرو که رفتنت غمو میذاره تو دلم
حوصله کن به پای این دل بی صبر و حوصلم
همه کسم همه دنیای من خلاصه میشه تو نگات از آخرش نگو
دق میکنم یه چشم بهم زدن بیشتر شه فاصلم

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها خداحافظ

 مجید خراطها خداحافظ

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا مجید خراطها خداحافظ با لینک مستقیم و کیفیت عالی در مرسی موزیک

امتیاز مرسی موزیک به این آهنگ :۳ از ۵

دانلود آهنگ مجید خراطها خداحافظ , آهنگ های مجید خراطها

Download New song Majid Kharatha – Khodahafez Text Direct Links In MersiMusic

متن آهنگ مجید خراطها خداحافظ

خداحافظ اگر میگی دلت رو میزنم میرم خداحافظ تو آروم باش اگر مشکل منم میرم
به اونی که بهش وابسته ای بد کن اگه مردی چرا با من چرا با من که بهت وابسته ام سردی
نگو میرم نرو نرو نرو نگو سیرم نرو نرو نرو حالم بده اذیتم نکن من بمیرم نرو نرو نرو
نگو میرم نرو نرو نرو نگو سیرم نرو نرو نرو حالم بده اذیتم نکن من بمیرم نرو نرو نرو

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها خداحافظ با لینک مستقیم

خداحافظ نمیدونی چقدر رفتن برام سخته دلت گیره دارم حس میکنم اینو یه چند وقته
خداحافظ تهش میره همونی که دلش گیره دلت گیره که وقت رفتنت گریت نمیگیره
برو اما من اون روزو میبینم خیلی غمگینی پشیمونی ولی برگردی که من رو نمیبینی
نگو میرم نرو نرو نرو نگو سیرم نرو نرو نرو حالم بده اذیتم نکن من بمیرم نرو نرو نرو
نگو میرم نرو نرو نرو نگو سیرم نرو نرو نرو حالم بده اذیتم نکن من بمیرم نرو نرو نرو

»»» آهنگ های مجید خراطها «««