نیاز باکس

وبلاگ

نیاز باکس

وبلاگ

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام دیوانه

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام دیوانه

ownload New Music Reza Bahram – Divaneh

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

دانلود آهنگ رضا بهرام دیوانه


متن آهنگ دیوانه رضا بهرام

در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم با خجالت از چشم تو گلایه کردم

از خود چه بیخود میکند نگاه تو هی میبرد صبر مرا

مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا

از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم

مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

دانلود آهنگ رضا بهرام دیوانه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.