نیاز باکس

وبلاگ

نیاز باکس

وبلاگ

زیباترین شعرهای روز پدر97

 0

شعر روز پدر برای بی ادعاترین حامی و مقتدرترین مهربان زندگی فرزندانش سروده شده است. شعر درباره روز پدر شامل شعر نو پدر، شعر کوتاه در مورد پدر، شعر روز پدر کودکانه، شعر پدر از دست رفته و دیگر اشعار زیبای روز پدر را در ستاره بخوانید.

روز پدر که در ایران مصادف با ولادت حضرت علی (ع) است، روزی برای سپاسگزاری از پدران است و شعر روز پدر ابراز این تشکر با زبانی لطیف و شاعرانه است. در مطلب حاضر گلچینی از شعرهای متنوع برای روز پدر را برگزیدیم به نحوی که سلیقه بیشتر مخاطبان ستاره و علاقه‌مندان به مطالعه شعر روز پدر را دربربگیرد. شما را به مطالعه مجموعه شعر پدر دعوت می‌کنیم.

تو ای مولای خانه

یک عشق جاودانه
از آن نام تو پیداست
پدر نام تو زیباست

تو ای سرور و عشقم
تو ای نور بهشتم
برای روز نامت
تو را از دل نوشتم

تو ای تمام هستی
در هشیاری و مستی
تو را می‌خوانم از دل
به آنکه می‌پرستی

پدرم نمی‌شه که
تو رو تو شعرها نوشت
شعر من تقدیم تو
ای تو پرچمدار عشق

سیاوش صانعی پور

 

❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆

می‌نویسم از یه مردی
که وجودش جون پناهه
قصه عشقش همیشه
قصه خورشید و ماهه

می‌نویسم از کسی که
پر کشیده روی رویاش
واسه خوشبختی من باز
رد شد از تموم دنیاش

می‌نویسم از کسی که
واسم آرامشه محضه
می‌میرم اگه نباشه
حتی واسه یه لحظه

باز میگم من از همونی
که مثه کوه پشت من بود
پدرم عشقت همیشه
جاریه شبیه یک رود

اسم تو حک شده اینجا
روی احساسه زمونه
می‌گم این قصه عشقو
تا که هرکسی بدونه

پدر احساس قشنگت
می‌دونی همتا نداره
واژه عشق و محبت
پیش چشمات کم میاره

تو ببخش اگه دل من
یه روزی دلتو رنجوند
تو نبودی این شب سرد
همه دنیامو می‌لرزوند

مرضیه جانقربان

❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆

هنوزم درست مثل کوه پشتمی
چقدر زود زمونه تو رو پیر کرد

جوونیت رو تو قاب عکس جا بذار
به چهر‌ه‌ات نگاه کن چه تغییر کرد

یه عمر واسه آینده پیش روم
گذشتی از آرامش زندگیت

ببین واسه من مثل عادت شده
تماشای موهای جو گندمیت

می‌خوام سایه‌ات رو سرم حس کنم
منو باز به آغوش گرمت ببر

به هرجایی رفتم دلم با تو بود
هنوزم یه دنیا غروری پدر

تو مثل درختی که برگ برگش رو

درست روبه روی چشام باد برد

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.